Yesyesyes!

Som jag skrev imorse, så vill jag klippa mej. Och mamma har beställt en klipptid. Yesyesyes!
Ännu mera yesyesyes är att den enda tiden som fanns va imorrn, klockan tre. YESYESYES! Slippa stå ut med mitt äckelfula hår, åh. För första gången jag verkligen vill klippa mej.

Idag har jag inte hunnit med mycket mer än skolan, slutade 16:00, kom hem, åt mammas pizzabit sen i lördags. Klippte gräset, gjorde mina två tal i matteläxa (värsta lyx, jo, jag vet!), sen åt jag mat, kycklinggryta och ris (för dom som gör skolarbete om mitt liv; glöm inte att jag åt kycklinggryta och ris!), sen kollade jag faktiskt på film. Joh, du läste rätt. Jag kollade på film.

Det va min granne, Gunvor, übersötis tanten. Som lånade ut den till mej. Hon tyckte den va jätte bra, så jag skulle se den. Jag tyckte den va hemsk, jätte hemsk. Bara för att en man sparkade på en hund så ryggen gick av. Stackars hunden! Man hörde hur ont den hade, när den la sig på golvet, kunde lixom inte röra sig, och gnällde. Neeh, jag kommer få mardrömmar om denna stackars vovven.

Hoppas sötis-Sara kommer till skolan imorrn, jag hade ingen att va med. För ingen är så fin som Sara. bah,
SARA BLI FRISK FÖR FAN, JAG SAKNAR DEJ!

Jag och Alexandra körde ett maratonsamtal idag igen, det va lite längesen nu faktiskt, vi upptäckte en ny knapp på tangentbordet - fn. Nu vet vi iaf hur den fungerar, fan vad vi är smarta. Men det är som vi sa för ett tag sen - Smarthead & Einstein. Det är fan så!

Imorrn är mitt hår förhoppningsvis fint. Och imorrn är det dans, tillsammans med Hannapyttipanna. Mys på´t.
+ att jag kanske träffar JOAKIM OCH CALLE!

Men kom ihåg ; Lovisa älskar sin Alexandra mest i heeeeela världen! ♥


                                                                                               / Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0