yoggi på köpet

Som ni ser, har bloggen förändrats lite, förtillfället till det sämre, men lite coola finesser har jag allt fått till.

Det kan ta ett par dar innan jag fixar headern, & den kommer va svår att klara sig utan, det ser så tråkigt ut. Det är typ bloggen första intryck.

.     .     .

Idag har jag gjort massor men ändå ingenting. Jag har vart i skolan mesta delen av dagen. Men hemma har jag diskat, lagat mat, bakat muffins & fixat med bloggen. & pratar med massa folk på msn.

Jag hoppas verkligen att jag får min mobiltelefon snart, jag gillar inte att jag bor framför datorn!
Det är inte bra för hälsan, punkt slut.

Men jag måste verkligen städa klart datorn, det behövs. Det är en sån oordning så jag vet inte ens hälften av alla bilder jag har. &  jag har inte så värst många. Sen måste jag fixa klart bloggen en dag också. Mer rosa!

   

Alexandra, du betyder allt för mej. Jag trodde verkligen inte att det skulle va så svårt att klara mej utan dej i skolan. Men jag hade fel, otroligt fel.
Du fanns alltid vid min sida, & det vet jag att du gör nu också. Men inte i skolan..
Jag älskar dej älskling. Lämna mej aldrig för jag klarar mej inte utan dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0