Helgen snart över.

Då var snart denna helg också över, jag säger ju att allt går så fort nu för tiden så det är nästan otäckt. Jag tycker att veckan som kommer också ska gå jätte fort för jag har verkligen fullt upp hela dagarna. Det är nästan jobbigt när man har så mycket att göra så man inte hinner med annat än att bara göra saker precis hela tiden, det gillar Alexandra inte alls. Nej nu ska jag inte sitta här och klaga det är inte de bloggen är till för. I Fredags sov jag hos Caroline och innan va jag och Carro med Robin,Erik & Felix några timmar, det var nice. I Lördags hade vi kalas för mamma och det blev lite mys och sånt på kvällen. Och nu är det Söndag och rapport om söndagen kommer kanske i kväll.

Min vecka ser ut ungefär så här :

Måndag: Läxor & Packa
Tisdag: Hovfjället med BF.
Onsdag: Hovfjället med BF.
Torsdag:Läxor,Städa,Packa till pappa.
Fredag: Åka till pappa (direkt efter skolan).
Lördag: Va hos pappa, Louise och co kommer.
Söndag: Massor saker hos pappa, hem till råda packa upp göra i ordning och lite läxor. 
 
Antagligen kommer det komma mer saker in på listan då det känns som jag har glömt typ allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0