Melodiefestivalen.

Finns egentligen inte så mycket att säga om den mer än att de blev lite besvikelse över att Scotts inte gick vidare direkt till finalen. Men vafan de här klarar dom, jag känner på mig att det kommer att gå bra för dom. Dom va iallfall bäst nu ikväll och då kommer dom antagligen vara bäst på andra chansen också.
 
Ikväll har Rebecca,Louise & Caroline varit här och sett på Melodiefestivalen och myst. Vi spelade kort och massor av sånt där smått & gott och sen klockan åtta blev det Melodiefestivalen. Efter de blev det ännu mera kort och nyss åkte dom hem. Hemma i Råda har det blivit till ökning, min lillebror har skaffat 2 styckna Marsvin. 2 styckna killar, han har inte valt namn riktigt än men han har några på gång. Förövrigt är de här mitt och Lovisas 400 inlägg och mer blir det får vi hoppas. Ha en fortsatt bra Lördag kväll & Hejja Scotts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0