Onsdag.

Idag vaknade jag upp i Vinninga hos Pappa&Carina. Jag tänkte att jag skulle vara här någon/några dagar på lovet beroende på vilken dag vi ska till Överby/Morfar med Mamma. I eftermiddag tänkte jag åka bort till Farmor och baka chockladbollar och vanliga kanelbullar. Ikväll vet jag inte om jag åker hem eller om jag stannar tills i morgon förmiddag men det får vi se. Hittils har min sportlovsvecka varit jätte bra och som de ser ut nu så kommer den fortsätta att vara bra. Nu ska jag gå ner och fixa lite mat, hör av mig sen.



Grållan&Skrållan ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

såg att ni hade frågat på designadinblogg hur man får bort dom fula punkterna som hamnar in menyn. Det ser ut som att ni har löst problemet, kommer ni ihåg hur man gjorde? :)

2009-02-27 @ 10:38:57
URL: http://anniieeriksson.blogg.se/
Postat av: Annie

såg att ni hade frågat på designadinblogg hur man får bort dom fula punkterna som hamnar in menyn. Det ser ut som att ni har löst problemet, kommer ni ihåg hur man gjorde? :)

2009-02-27 @ 10:39:42
URL: http://anniieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0