Saknar dig också.

Idag har jag vart hemma från skolan. Jag har ont i huvudet och mår illa och är trött sen Hovfjället men jag överlever. Jag har ägnat dagen åt att kolla på alla mina bilder på datorn och det blir en hel del de kan jag ju meddela. Dom flesta bilderna är på mig och Lovisa, egentligen klarar jag inte av att kolla på dom får då får jag massa roliga minnen och det känns jobbigt. Jag blir bara ledsen då, inte alls kul alldså. Jag hatar att jag har så mycket att göra så att jag inte "hinner med" dig gumman, jag ska försöka ändra på de här för jag saknar dig massvis. Min kärlek till dig går inte beskriva med ord, 7,8 och 9 var bäst med dig. Hade jag inte träffat dig i 7:an hade jag inte haft de så bra dom 3 åren som jag hade.

I Eftermiddag ska jag åka till Pappa & Carina. Carina jobbar i kväll så det får bli jag och pappa som hittar på något roligt. Bella tror jag ska åka till parken eller något liknande, jag är faktiskt inte så intesserad av vad hon ska göra.
Imorgon ska Louise&Caroline komma hem till mig i Vinniga och se på Melodiefestivalen. Jag har tvingat dom bara för att Scotts är med. Här om dagen när jag pratade med min farmor i telefonen höll jag på att dö av skratt för farmor trodde att Scotts hette Skytts, okej ni kanske inte tycker det är roligt men dom som har träffat min farmor tycker garanterat att det va roligt. Nu ska jag packa till pappa, vi hörs kanske i kväll. Ha det bra tills dess!


                                      

                                                                                    
     Alexandra&Loviisa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0