Måndag.

I vanliga fall gillar jag inte Måndagar men i dag gick det faktiskt bra att gå upp för en gångs skull. Okej den kommer antagligen inte vara bra senare i eftermiddag när jag bara vill åka hem men jag får inte bara för att vi slutar 16:00 idag, eller aa dom som har datorkunskap gör de. Min helg har varit jätte bra, i fredags åkte jag till pappa och Carina. Där var jag till Lördag kväll runt halv 7 då pappa körde mig och Rebecca till Louise. Hos Louise blev det massor av mysmys, vi sov i hennes husvagn på natten och på kvällen körde vi kort och spel och åt godis och såg lite på tv. I går kom Peo och hämtade mig hos Louise och när jag hade kommit hem åkte jag tillbaka till Pappa igen. Hos pappa blev det massor av tv-spel och lite sånt. Klockan 18:00 körde pappa hem mig och Bella och halv 7 gick jag ut och gick med Lovisa. Efter det åkte jag förbi Hedevik en sväng. Så såg typ min helg ut, hoppas eran helg har varit lika bra som min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0