Nu är det närma.

Nu är det inte alls långt kvar tills jag åker till Thailand, om 24 timmar är jag på väg till Landvetter. Det jobbigaste är att man måste vara där så långt innan, först när vi kommer dit så ska vi parkera en bit i från flygplatsen för då får vi bilen uppvärmt tills vi kommer hem den 21 Januari. Ifrån parkeringen får man åka en buss med sina resväskor och hela skiten. Bussen stannar precis utanför ingången till Landvetter så då är det bara att gå raka vägen in. När vi kommer in där är det massa kontroller med pass och sånt och efter det är det forex och sånt där också. Innan 21:00 måste vi checka in. När vi sen har gjort det blir det väl till att kolla i Tax-freen och lite sånt. Innan 22:30 blir det påstigning på planet och 22:55 lyfter vi från landvetter. Vi landar i Thailand strax efter 09:00 på Måndagsmorgonen svensk tid och strax efter 16:00 på Måndagseftermiddgen Thailändsktid. Sen den 12/1 så förflyttar vi oss från Ao Nang (Krabi) till Koh Lanta (Lantvilla). Sen den 19/1 flyger vi hem från Thailand och planet landar hemma på landvetter igen 04:10 på Tisdags morgonen(21/1) så jag är ledig den dagen och kommer tillbaka den 22/1.


Bild från Krabi.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du är borta på min födelse dag ''/

Men då ska jag komma til dig efter skolan :D <333

2009-01-03 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0