vodka in my ♥

FREDAG!
I helgen blir det äntligen ut och ha kul igen igen. Massa sprit ♥ Äntligen är mitt liv tillbaka. Jag menar, hur kul är det att bara vara hemma med femiljen eller med några kompisar och inte visa omvärlden att man lever? Nej, då klassas man som tråkig - och det ÄR tråkigt också.

Men min helg börjar lite tråkigt, jag hade hoppats på att sova med min älskling hela helgen men han vill inte träffa min mamma för hon är dum (Jag förstår han, men det är ju sjukt! Hon skrämmer bort min älskling),  men han hade fullt upp. Så jag får bara träffa honom lite på dagen imorgon, dåligt. Men bättre än inget.

Idag måste jag vara hemma med Felix också. Fast det gör ingenting, då hinner jag vila tills imorgon. Jag tänkte säga att jag skulle träna lite på företags ekonomin, men det är ju helt onödigt. Jag menar, jag kommer inte komma ihåg efter lördagen ändå.

haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0