första inlägget på länge

Hej älskling.
Det var längesen jag skrev i bloggen, det var längesen jag hörde av mig överhuvudtaget. Jag vet inte vad jag har haft för mig, men ingenting är viktigare än dig och det vet du. Men det är som det är. Hamnar man efter i bloggen fortsätter man att vara efter. Tråkigt.

Idag har jag haft fullt upp. Imorgon är det dax för skola igen, jag har inte varit där på nästan 2 veckor. Förra veckan hade jag praovecka hela veckan och halva denna veckan hade vi visst lite ledigt. Idag har jag iallafall vart och hälsat på min lillebror i skolan, jag vet inte varför. Det var något ryck jag fick. I brist på annat att göra.

Nu i efterhand hade jag inte behövt åka dit, jag har gjort massor ändå: bakat kladdkaka, gått en långrunda med Zacco & Johan, vart på netto och köpt grädde, installerat mammas tv, diskat/gjort ordning i köket, skalat potatis, tatt reda på vart min telefon håller hus, gjort en varning-för-hunden-skylt och tagit tag i den här bloggen på riktigt.

Jag är nöjd med min dag, och jag saknar dig älskling. Du är en stor del av mitt liv. ♥

/ loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0