fredag igen

Jag tycker inte det är något annat än fredagar nu för tiden. Det var ju inte alls längesen det var fredag förra gången? Fredagar är iallafall världens bästa dag förutom gympan vi har direkt på morgonen, inte för att jag ska vara med idag men annars är det jobbigt med gympa direkt på morgonen.

Jag kan ta och berätta för dig att jag lämnar cykeln hemma idag, jag kan verkligen inte cykla i snö ute och det resulterar bara i att jag går bredvid cykeln - det går fortare då.

I helgen har jag inga stora planer fast ändå händer det en hel del för en gångsskull.

fredag: va med Joakim.
lördag: ev fest, kanske träna med mamma
sönag: jag, Erika och Sara ska nog gå på älska mig, vi måste ju se Johanna & Felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0