gå ut och gå ikväll?

Hej äzzkling.
Jag skrev aldrig igår, men jag tänkte allt på det/dig. Jag va tvungen att laga min cykel, annars hade jag behövt stå och laga däck just nu. Idag har vi lång dag i skolan 08:00-16:00, jobbigt och plågsamt som vanligt. Men jag missar en hel del lektioner p.g.a undomsmottagningen för du-vet-vad, men även en föreläsning och en promenad till Åhléns på engelskan gör att vi missar lektioner. Gött mos äcklig korv!

Idag är det som vanligt städning som gäller när jag kommer hem strax innan 16:30, och ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Vi kanske kan gå ut och gå? Ring till mig under dagen isåfall. Elias gamla telefon jag har nu har rasat ihop helt totalt, men jag är hemma vid 16:30, så ring om du vill ut!

Ha en bra dag, vi ses kanske i skolan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0