lågt blodtryck

Jag vet inte om jag skrev igår, men i vilket fall som helst kunde jag inte skriva på kvällen. Jag har lågt blodtryck och igår märkte jag av det; det spännde i huvudet, jag mådde illa och jag hade ingen balans - jag gick snett och ramlade.

Innan jag pratade med mamma visste jag inte vad det var, och trodde att jag hade fått en hjärnblödning alltså att jag höll på att dö. När jag väl vinglade upp till mamma och sa att jag höll på att dö, sa hon bara lugnt; det finns inget som kan göra att du dör nu. Och berättade att det va mitt låga blodtryck som spökade.

Idag gick jag upp 7:55, av två anledningar; dels för att mamma skulle se hur jag mådde idag, eftersom jag var väldigt rädd igår (den största anledningen till att jag mådde illa) men mest för att jag ska till Skövde och byta tillbaka min telefon snart.

Bussen går 11:55, och nu har klockan strax efter halv 9, alltså har jag några timmar på mig. Men med tanke på att jag ska cykla dit, hämta ett fritidskort på vägen och gå ut med Zacco och äta innan så försvinner dom rätt fort. Nu ska jag iallafall mysa framför i en annan del av Köping, innan jag börjar göra mig i ordning på riktigt.

Hoppas verkligen din fredag va mycket, mycket bättre än min. Och lördag, jag vet allt lite vad som händer idag för din del. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0