måndag, eller nej onsdag (!?)

Äzzkling,
idag började min dag med att yogurthen hade tatt slut. Det märkte jag såklart efter jag hade tinat hallon och jordgubbar - det fanns ingen återvändo. Istället fick jag ta mjölk, vad skulle jag göra liksom? Men jag ångrar mig nu, jag skulle ätit upp jordgubbarna istället, det här va inte gott.

Idag har jag kort dag i skolan 08:30 - 13:25, fast det är nog så jobbig. Jag måste genomlida lektioner som: svenska, matte, engelska och något handelsämne. Direkt efter skolan ska jag till Elias, jag har ju ingen cykel för tillfället så jag kommer varken dit eller hem på annat sätt. Det knappt att jag kommer till skolan.

Ikväll ska jag dansa som alltid på onsdagar, det är väldigt kul. Äzzkling, jag tycker du ska börja med mig. Vi går ner till nybörjare, kom iiiiigen! Iallafall, när jag kommer hem från dansen måste jag montera fast däcket på cykeln så jag kan cykla på den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0