min telefon är bortbytt

Idag ska jag inte göra något. Bara ta det lugnt och njuta av att inte behöva gå upp tidigt imorgon, men om jag får tag på ett fritidskort måste jag upp tidigt ändå. MIn telefon har nämligen blivit bortbytt mot en annan. Jag fick alltså fel telefon när mamma hämtade den, en brun/guldig "vanlig" när jag egentligen ska ha en svart/silvrig skjutbar.

Jag hoppas jag kan komma iväg till Skövde imorgon för jag vill ha tillbaka min telefon, och Tommy Strålman (hans telefon jag har) vill nog ha tillbaka sin telefon. Tur att min telefon är kvar i telenorbuktiken, annars hade jag orolig. Jag menar, hur många ärliga människor finns det egentligen? Den kunde ju bara ta min telefon och hämta sin också.

Vad ska du göra idag, äzzkling?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0