möblera om Felixs rum

Jag var hos skolsyster igår, hon tog mitt blodtryck (101 genom 70 när jag precis hade cyklat till skolan). Hon sa också att jag skulle röra mig mer (!), jag kommer inte göra något annat än att gå ut och gå. Jag skulle också dricka mycket vatten, så jag måste gå omkring med vattenflaska hela tiden. Lite halvpinsamt kanske.

Igår gjorde jag nästan ingenting. På estetiskverksamhet va det nära att jag svimma, som tur va var det precis när vi slutade så jag gick lite i korridoren, drack lite vatten och åkte hem. Men det hjälpte ingenting, så när jag kom hem slängde jag mig på hallgolvet och bad om vatten. Jag behövde verkligen gå ut men det hade jag inte orkat för jag va lite hungrig också. Så jag slängde i mig det sista av min pizza innan jag och Felix gick ut och gick.

När vi kom in hjälpte jag Felix att städa hans rum. Fast det var mer han som städade och jag som möblerade om, han tyckte det blev pissebra men mamma blev inte glad när hon såg att Felix inte gillade hennes tråkiga möblering. Men jag måste säga att rummet blev mycket, mycket bättre. Det blev inte lika smalt och trångt.

Nu känner jag att jag börjar försvinna i huvudet igen, så jag ska gå lite med Zacco innan jag åker till skolan. Ha det pissebra älskling. Jag mår sådär men jag hoppas jag får upp blodtrycket snart så jag kan leva som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0