Solsting&Snesprång/ Heja Scotts

Min Fredag började inte alls bra, jag hade så ont i huvudet så jag bara ville ligga ner. Jag va hemma från skolan men som tur var så gick det över efter några timmar. Nör det hade gått över passade jag på att städa hela mitt rum och packa till pappa inklusive tvätta. Sen vid 4 kom pappa och hämtade mig, bella åkte inte med men de skiter vi i att prata om. Vid halv 7 åkte vi ochhämtade Farmor och åkte till Skara och såg på Solsting & Snesprång. Det var nog det bästa jag har sett i hela mitt liv, jag älskar Dagotto.

Idag så har det blivit ändrade planer så jag ska inte göra det som va planerat, vi har flyttat fram det tills i början på Maj av en andledning som jag inte kan ta här ifall männsikan ser de. Idag istället ska vi fira Bella som fyller år på typ Tisdag, så vi ska få lite främmat och så. Det kommer hoppa ut och in folk här hela dagen. Ikväll är det melodiefestivaöen som gäller för min del. Jag hoppas verkligen att Scotts går vidare men tyvärr tror jag att Sarah vinner över dom, inte bra. Ha en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh jag skulle oxå velat kolla på den! :P hoppas att du skrattade mkt åt mig oxå! :D;D <3

2009-03-07 @ 15:31:52
URL: http://elinahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0