Min dag.

Till Lovisa.

Min dag har också varit rätt smockfull. Eftersom att Caroline fyller år idag så skulle jag och Louise baka kladdkaka till Caroline. Det blev faktiskt ganska lyckat, men som vanligt när jag är med och gör någo så blir alltid något fel, jag orkade inte vänta på att smöret skulle kallna så jag hällde i skiten och det skulle jag inte gjort. När vi kom till Caroline va kanterna helt stenhårda, våran kladdkaka blev kallad Lemant golv. Sen har jag också varit på stan och på något tatuer-affär för Johan skulle checka någonting med hans tunga.

När vi hade gjort det cyklade vi hem igen och Louise åkte för att träna konståkning, sen dess har jag vart hemma och just nu håller jag på med ett No-arbete som vi ska lämna in på torsdag, inget kul alls. Dom sista dagarna den här veckan har jag massor att göra, jag kan göra en liten stapel så ska du få se. 
 
Onsdag: No-arbete + öva på massa engelska glosor (typ 100 xD)
Torsdag: öva på engelska glosorna och städa mitt rum plus gå ut och gå och packa.
Fredag: åka till pappa, gå på typ en sak i skara.
Lördag: kan jag inte säga för då ser kanske personen de.
Söndag: skidor?


Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0